Juho Juopperi

Ville Jussila Remod Oy:n toimitusjohtajaksi

Ville Jussila

Ville Jussila Remod Oy:n toimitusjohtajaksi

Remod Oy:n uutena toimitusjohtajana aloitti 15.4. Ville Jussila. Tähän asti toimitusjohtajan tehtävää hoitanut co-founder Tuukka Kivilahti siirtyy johtamaan Remodin ohjelmistoliiketoimintaa.

Remodin co-founderina ja yhtenä pääomistajista Tuukka on ollut yrityksen toiminnassa mukana alusta asti. Toimitusjohtajakaudellaan Tuukka on vienyt Remodia eteenpäin kasvavana ja erikoistuvana yrityksenä kiinnittäen huomiota erityisesti johtoryhmätyön ja henkilöstohyvinvoinnin kehittämiseen.

Siirryin toimitusjohtajaksi puhtaista konsultin tehtävistä, ja toimitusjohtaja-aika onkin tarjonnut paljon haasteita nautittavaksi, ja ollut yksi opettavaisimmista ajoista työurallani.

Villen palkkaaminen on tuonut todella arvokasta kokemusta Remodiin, varsinkin tuotteistuksen ja myynnin puolelta, ja onkin ilo antaa toimitusjohtajan kapula eteenpäin kun tietää että Remodin tulevaisuus on hyvissä käsissä.

Remodissa parasta on aina ollut mielenkiintoiset ja todella osaavat ihmiset, ja onkin ollut ilo seurata tätä toisesta perspektiivistä. Vaihdoksen jälkeen pääsen jatkamaan työtäni henkilöstöhyvinvoinnin sekä ohjelmistoliiketoiminnan kehittämisessä, jotka ovat lähellä sydäntäni.

-- Tuukka Kivilahti

Ville Jussila on tietoturvan sekä palvelukehityksen rautainen ammattilainen, jonka kokemukset ja näkemykset toivat nasevan lisän Remodin osaajien joukkoon. Johtoryhmätyössä Ville löysi nopeasti paikkansa ja on alusta asti antanut merkittävän panoksen kasvavan yrityksen toimintaan.

Jo rekryvaiheessa näimme Villessä potentiaalin Remodin seuraavaksi toimitusjohtajaksi ja kehittämään Remodin tietoturvallisten tietohallintopalvelujen liiketoimintaa.

Remodille tulossa minulle henkilökohtaisesti todella tärkeä motiivi oli se valtava potentiaali, jonka yrityksessä näin. Tämä porukka pystyy oikeasti tekemään ihan mitä vaan! Toinen uniikki aspekti Remodissa on aivan valtavan hieno henki. Yhdessä kovan osaamisen kanssa se luo kokonaisuuden, joka on sitä aitoa Remodia. Samalla koin, että minulla on tähän tiimiin annettavaa ja sellaista osaamista, jonka avulla Remodin osaaminen pääsee oikeuksiinsa entistä paremmin. Kiitän luottamuksesta tämän kapulan ojentamisesta minulle!

-- Ville Jussila

Remodilaisina kiitämme Tuukkaa toimitusjohtajakaudesta ja toivotamme onnea ja menestystä sekä Villelle että Tuukalle myös tuleville vuosille!

Ville Jussilan tavoittaa sähköpostitse osoitteesta ville.jussila@remod.fi, puhelimitse numerosta +358 40 7777 582, sekä linkedinistä.

-- Juho Juopperi - Remod Oy:n perustaja, hallituksen jäsen ja Remodilainen