Juho Juopperi

30.8.2021

Tuukka Kivilahti Remod Oy:n toimitusjohtajaksi

Tuukka Kivilahti

Remod Oy:n toimitusjohtajaksi on valittu Tuukka Kivilahti. Tuukka otti toimitusjohtajan tehtävät vastaan perjantaina 27.8.2021. Tehtävästä väistyvä Teppo Suominen jatkaa Remodissa neuvonantajana marraskuun loppuun.

Teposta tuli Remodilainen vuonna 2019, kun hän avasi ensi töikseen Remodin Helsingin toimiston ja siirtyi toimitusjohtajan tehtävään pian sen jälkeen. Toimitusjohtajana Teppo sai erityisen haastavan startin, kun pian nimityksen jälkeen korona-pandemia pakotti Remodin sopeuttamaan sekä tehostamaan toimintaansa. Teppo toteutti viipymättä riittävät toimet toiminnan turvaamiseksi minkä jälkeen Remod on kasvanut sekä henkilömäärältään, että liikevaihdoltaan. Tepon johdolla Remodille luotiin strategia, käynnistettiin strategiset hankkeet ja toteutettiin riittävä talouden näkyvyys johtamisen ja hallitustyöskentelyn tarpeisiin. Teppo lähti johtamaan yhtiötä, jonka kriittisimmät kehityspaineet kohdistuivat kannattavuuteen, sisäisiin prosesseihin sekä liiketoiminnan ennustettavuuteen. Tepon toimarikauden tuloksena Tuukka ottaa johtovastuun yhtiössä, jonka toiminta on vakaata, ennustettavaa ja tuloksellista.

On ollut ilo ja kunnia päästä olemaan osa Remodin tarinaa. Vaikka viimeiset kaksi vuotta ovat olleet aika poikkeavat, saimme yhdessä hallituksen ja työntekijöiden kanssa firman seisomaan omilla jaloillaan ja nyt Remod pääsee Tuukan johdolla ponnistamaan eteenpäin vakaalta pohjalta. Remodin porukalla on osaamista ja kykyä vaikka mihin ja jään innolla seuraamaan, millaisiin sfääreihin Remodin raketti vielä kohoaa. Tuukalle toivotan onnea ja menestystä uuteen tehtävään, ja tuen siirtymässä sekä häntä että Remodia parhaan kykyni mukaan.

-- Teppo Suominen

Tuukan historia Remodilaisena alkoi ohjelmistonörttinä jo pian Remodin perustamisen jälkeen ja Tuukka on kasvattanut osaamistaan ja vastuutaan intohimoisesti siitä lähtien. Tuukka on tottunut konsulttina ratkomaan asiakkaiden liiketoiminta- ja teknologiahaasteita sekä johtanut ja mentoroinut Remodin projekteissa. Toivomme saman henkilökohtaisen kasvun intohimon ja inhimillisen otteen heijastuvan nyt myös siihen, miten Remodin tulevaisuus rakentuu Tuukan johdolla. Katseemme tulevaisuuteen kohdistuu ennen kaikkea liiketoiminnan, kasvun sekä Remodin ainutlaatuisen kulttuurin rakentamiseen ja tekemisen fokuksen suuntaamiseen ulospäin yhteistyöhön yhtiön kumppanien, asiakkaiden ja sidosryhmien kanssa.

Kiitokset Tepolle hyvästä työstä. Teppo on strategiatyönsä ja vakauttamisen myötä kasvattanut Remodille vahvat juuret, jolta pohjalta on ilo ruveta kurottelemaan Remodin mahtavan tiimin kanssa kohti seuraavia tähtiä.

-- Tuukka Kivilahti

Kiitämme Teppoa kuluneista vuosista yhtiön johdossa ja toivotamme Tuukalle menestystä Remodin seuraavaan epookkiin. Kysymykset ja yhteydenotot Tuukka Kivilahdelle (tuukka@remod.fi), LinkedIn, +358 50 449 1824.

-- Juho Juopperi - Remod Oy perustaja ja hallituksen jäsen